And I Love You So - 齐豫

 

and i love you so 我说  我是如此爱你
the people ask me how 人们问我有多爱
how i live till now 问我如何一路走过来
i tell them i don't know我告诉他们 我不知道
i guess they understand 我猜 他们明白
how lonely life has been 生命曾经是如此孤独
but life began again 然而生命得以重新开始 从你
the day you took my hand 从你拉住我手的那一天

 

and yes i know how lonely life can be我说 是的 我知道 生命曾经是如此孤独
the shadows follow me 影子总跟随着我
and the night won't set me free黑夜它 也无法给我自由
but i don't let the evening get me down 然而 夜不能使我绝望 

now that you're around me 如今 你在我身边

 

and you love me too而且你也一样爱着我
your thoughts are just for me你的心思 只是为了我
you set my spirit free 你让我的魂魄得到自由
i'm happy that you do 你这样 我幸福 
the book of life is brief生命的画卷 是简要的 只有几页 
and once a page is read一旦读去一页
all but love is dead 一切都消失了 除了爱
that is my belief 这 是我的信念

 

 

and yes i know how lonely life can be我说 是的 我知道 生命曾经是如此孤独
the shadows follow me影子总跟随着我
and the night won't set me free黑夜它 也无法给我自由
but i don't let the evening get me down然而 夜不能使我绝望

now that you're around me如今你在我身边

 


评论
热度 ( 12 )

© 清音雅韵 | Powered by LOFTER